• Increase font size
  • Decrease font size
  • Default font size
Леди > 2 > Кава корисний для серця

Кава корисний для серця

30.11.1999 03:00 Архів

Довгий час уважався, що кава збільшує ймовірність інфарктів і серцево-судинних захворювань. Згідно з останніми дослідженнями, кава позитивно впливає на роботові серця й підвищує еластичність посудин. Як виявилося, рівень смертності в ранньому віці серед аматорів кава набагато нижче, чим серед тихнув, хто не п'є кава. 2-3 чашки кава в день зменшують шанси серцево-судинних захворювань на 25%, а 4-5 чашок – на 34%. Не виявлене ніякому зв'язку між високим споживанням кава й онкологічними захворюваннями. Дослідження проводилося з різними сортами кава, приготовленими по різних рецептах. Зміст кофеїну ніяк не впливає на корисні властивості напайці.