• Increase font size
  • Decrease font size
  • Default font size
Леди > 2 > Кавові гурмани живуть довше?

Кавові гурмани живуть довше?

30.11.1999 03:00 Архів

Минулого тижня найвідоміша в усьому світі мережа магазинів і кофеїн Starbucks оголосила результати останнього дослідження про вплив кава на організм. Виявилося, що в жінок, що вживають щодня шість чашок кава, ризик захворювання раком, діабетом і деякими серцевими захворюваннями менше на 17% у порівнянні з тими, хто досить рідко п'є кава (раз на місяць). Однак на думку Джоан Мэнсон, завідувача профілактичної медицини Гарвардського університету, це ще не є підставою вважати, що для поліпшення здоров'я людям варто щодня пити більше кава, чому вони звикли. За її словами, існує ще багато факторів, які впливають на здоров'я людини; приміром, ті, хто п'ють багато кава, можуть уживати значно менше інших напоїв, як різні лимонади з більшою кількістю цукру в них.
Незважаючи на обнадійливі результати дослідження, деяким людям все-таки варто остерігатися даного напою. До них ставляться в першу чергу вагітні жінки. Дослідження показують, що вже дві чашки кава в день збільшує ризик викидня вдвічі.