


Багаті поліфенолом висушені зливи зміцнюють кості, повідомляється в новому дослідження, проведеному в США. ' Можливо, що дієтичне споживання сушених слив забезпечить природню профілактику остеопорозу', - пишуть автори дослідження з державного університету Штату Оклахома й Університету наук здоров'я Штату Оклахома.
| Другое | |