• Increase font size
  • Decrease font size
  • Default font size
Леди > 3 > Броколі може запобігти раку простати

Броколі може запобігти раку простати

30.11.1999 03:00 Архів
Як повідомляють британські дослідники, усього кілька порцій броколі в тиждень можуть запобігти раку простати. Дослідники вважаються, що в броколі втримуються хімічні речовини, здатні активізувати ті гени, чия функція – боротьба з раком, і «виключити» ті, що сприяють прогресу в розвитку пухлини, - повідомив Річард Митэн, біолог британського Інституту дослідження їжі. Дослідження, опубліковане в журналі Plos One, є першим, подвергшим потенційний біологічний механізм випробуванню на практиці, - говорить Митэн. 'Усе говорять, «їжте городин», але ніхто не може сказати, чому', - заявив він. - 'Наше дослідження показує, чому городин полезны'. Імовірно, той же самий ефект може дати й уживання інших овочів сімейства крестоцветных (брюссельська капуста, кольорова капуста, капуста белокочанная, кресс – салат, хрін), оскільки всі вони містять склад, названий «isothiocyanate». Однак, як повідомив Митэн, броколі має найбільш потужний тип складу, названим sulforaphane, який, як думають дослідники, і дозволяє овочу успішно боротися з раком.