


Група вчених з австралійського університету Сіднея, університету Нового Південного Уельсу й новозеландського університету Массей виявили, що для збільшення тривалості життя й кращих репродуктивних здатностей чоловікам і жінкам слід дотримуватися різних раціонів харчування. У першім дослідженні такого роду вчені, що проводили досвіди над австралійськими польовими цвіркунами, помітили, що тривалість життя цвіркунів як чоловічих, так і жіночих особин прямо залежить від раціону харчування і є максимальною при раціоні з високим змістом вуглеводів і низьким змістом білків. Що стосується репродуктивної функції, те її максимальність досягається зміною співвідношення углеводистой і білкової дієт, причому це співвідношення різне в особин різних підлог. Для чоловічих особин оптимальна перевага углеводистой дієти над білковою в співвідношенні 8 до 1. Для жіночих особин це співвідношення повинне бути 1 до 1. Однак, незважаючи на те, що максимально сприятливій фізичній формі чоловіків і жінок сприяють різні дієти, у процесі спільного існування вони звикли вибирати усереднений, «компромісний» варіант, який не є оптимальним ні для одного, ні для іншої підлоги. Спостереження над комахами дозволили вченим зробити важливі висновки й для годиться Homo sapiens. У виборі раціону харчування людей повинен керуватися не авторитетними рекомендаціями й сімейними звичками, а своїми індивідуальними особливостями, підлогою й етапом репродуктивної активності.