


Згідно з дослідженням учених з університету Отаго, одного із кращих следовательских вузів Нової Зеландії, дієта з високим змістом жиру й з низьким змістом цукру веде до ожиріння. Учені дійшли висновку, що цукор не відповідальний за тучність або збільшення ваги. Результати дослідження під керівництвом докторара Винсома Парнелла (Dr Winsome Parnell) говорять, що дорослі й діти, що споживають велику кількість цукру, чи навряд будуть страждати ожирінням, чому ті, хто їсть цукри мало. Доктор Парнелл уважає, що дієти з високим змістом жиру, а не цукор, роблять людей гладкими, оскільки жир більш багатий енергією, чому цукор. Поки це – єдине дослідження подібного роду, у якім використовуючи всі наявні по тематиці дані.