


Чашка збагаченого какао може допомогти поліпшити роботові кровоносних посудин хворих діабетом, - показує дослідження. Учені з Німеччини, чиє дослідження опубліковане в журналі американського Коледжу Кардіології, припускають, що корисна діюча речовина в какао – це флаванол. Ця речовина також утримується в деяких фруктах і овочах, зеленому чаї й червонім вині. Однак тип какао, використаного в дослідженні, ви не знайдете на полках магазинів, використовувалося какао з високою концентрацією корисних речовин. Десятьом пацієнтам пропонувалося щодня протягом 30 днів пити таке какао тричі, після чого перевірялося функціонування їх кровоносних посудин. Виявилося, здатність посудин розширюватися, щоб пропустити додаткову дах збільшувалася майже миттєво. У середньому, артерії здоровішої людини розширюються ледве більше, чим на 5 %, у тієї година як у середньому в 10ти діабетиків - тільки на 3.3 % до того, як смороду випивали першу чашку какао. Через дві години після – уже 4.8 %, а через 30 днів експерименту – на 4.1 % до питва какао, і на 5.7 % - через дві години після. Воістину, мі ті – що мі їмо.