


Вчені з Американського університету Emory University в Атланті прийшли до висновку, що дієтичний цукор може підвищувати рівень тригліцериду, що в свою чергу може призвести до захворювань серця. У дослідженні, проведеному в 1999-2006 рр.. і опублікованому в журналі Journal of the American Medical Association, брали участь 6113 дорослих людей. Одна група випробовуваних вживала продукти з великою кількістю підсолоджувачів, інша ж уникала продуктів з такими добавками. У результаті різниця в рівні холестерину в крові досягала 300%!
Вчені також встановили, що денне споживання цукру збільшилося з 6% кінця 70-х років до 15,8% у наш час, в основному за рахунок цукру, що додається виробниками в продукти.
Особливо багато цукру і прихованого жиру в солодких напоях та кондитерській продукції.
Купили вы модную вещь - телефон Айфон. В случае поломки нужен ремонт Iphone 3g. Заменить/воостановить детали можно в специальных сервисных центрах.