


Нещодавно в журналі "Arteriosclerosis, Thrombosis, and Vascular Biology" були опубліковані результати дослідження голландських учених, присвячені впливу чаю і кави на організм людини. Вчені вважають, що помірне вживання чаю та кави позитивно впливає на здоров'я серця як чоловіків, так і жінок. Чай можна вживати навіть у великих кількостях: 6 чашок чаю на день знизять ризик серцевих захворювань на 36%. Таку ж дію має і вживання 2-4 чашок кави щодня.
Але американські вчені не настільки однозначні в оцінці користі чаю та кави. Вони стверджують, наприклад, що вживання великої кількості чаю може підвищити у жінок ризик захворювання на ревматоїдний артрит.