


Ризик захворювання на діабет 2 типу може бути знижений на третину при вживанні однієї чашки кави відразу після обіду.
Такий результат бразильського дослідження університету, в якому взяли участь 69 532 жінки у віці від 41 до 72 років.
Відповідно до опублікованого в журналі "American Journal of Clinical Nutrition" дослідження, наявність в каві кофеїну або його відсутність значення не має.
А ось час важливий: каву необхідно випити відразу після обіду. В інший час дня її захисні функції проти діабету не проявляються.
Прайс-лист. Укладка стяжки под ламинат по объектам.
rovpol.ru
Требования к предоставляемым материалам. Новости, пресс-релизы компаний.
irm1.ru