


Крохмаль, що міститься в охолодженій картоплі, знижує ризик раку, пов'язаний зі споживанням червоного м'яса.
Докторант Джин Вінтер з центру профілактики раку університету Фліндерс повідомила, що ступінь нейтралізації канцерогенності досить істотна.
«Цей же вид крохмалю міститься в бобах, зелених бананах, рисі та макаронах», додала вона. «Цікаво, але крохмалю стає більше, коли ви спочатку розігрієте страву, а потім знову остудите її».
За корисні властивості вчені рекомендують як гарнір до шашлику подавати макарони і картоплю, бажано охолоджені.
Крохмаль опирається травленню аж до того моменту, як попаде в товсту кишку, де ним займуться бактерії. В результаті процесу виробляються корисні молекули під назвою коротколанцюгові жирні кислоти.
У ході експерименту Вінтер годувала одну групу мишей червоним м'ясом, а іншій, крім м'яса давала крохмаль.
Через чотири тижні кишечники мишей з обох груп були досліджені на предмет пошкодження ДНК.
З'ясувалося, що крохмаль може значно скоротити формування маркерів пошкодження ДНК.
На закінчення Джин Вінтер повідомила, що крохмаль знижує ферментацію червоного м'яса в кишечнику, в ході якої можуть утворюватися небезпечні метаболіти, також потенційно канцерогенні.
Книги для рукодельниц. Условия бронирования и доставки билетов.
libring.ru
Новости и публикации. Каталог кредитных программ банков.
rgsbank.ru