


Вчені з Каліфорнійського Університету встановили, що депресивні люди їдять більше шоколаду. При цьому кількість з'їденої ласощі залежить від тяжкості депресії. Люди, які постійно перебувають в пригніченому стані особливо часто намагаються заспокоїти себе порцією шоколаду.
У дослідженні брали участь 1000 людей, у яких був перевірений взаємозв'язок між вживанням шоколаду і настроєм. Деякі з них страждали від важких форм депресії, але ніхто не вживав антидепресанти. Учасники зобов'язані були повідомляти, скільки шоколаду вони вживають на тиждень.
Було виявлено, що в особливо важких випадках люди з'їдали по 12 плиток шоколаду на місяць. При несильній депресії - 8 плиток. А ті, хто зовсім не страждав на цю недугу - не більше 5 на місяць.
| Другое | |