• Increase font size
  • Decrease font size
  • Default font size
Леди > 07/10 > Кофеїнова ейфорія - омана

Кофеїнова ейфорія - омана

31.07.2010 18:36 Кулинария

фото кофеїнова ейфоріяКава стимулює мозок і нерви. Але ті, хто думають, що щоденна доза кофеїну підвищує витривалість, помиляється. Більше кофеїну = більше енергії? Ні, немає, відповідають британські дослідники.

Приплив сил після чашки кави насправді всього лише ілюзія. Вчені з Університету Брістоля на чолі з психологом харчування Пітером Роджерсом провели тест над 379 випробуваними. Всі відмовилися від кофеїну за 16 годин до експерименту і були поділені на дві групи. Перша група складалася з кофеїноманів, що не представляють ні дня без кави, вони отримали кофеїновмісні таблетки. Друга група людей, які рідко вживають навіть чай, отримала плацебо.

Потім була проведена перевірка пам'яті та уважності на комп'ютері. Перша група показала такі ж результати, як і друга. «Наше дослідження доводить, що вживання кофеїну не приносить відчутної користі», - резюмує Пітер Роджерс.

Программисты очень любят кофе. Истинные программисты работают за ноутбуками apple macbook pro, которые можно купить в Украине у специализированных дилерских центрах Apple.