


Всім відомо, що середземноморська дієта асоціюється з низьким ризиком серцево-судинних захворювань. Але тільки тепер вчені пропонують відповідь на питання: чому?
Виявляється, оливкова олія у поєднанні з продуктами цієї кухні змінює гени, що мають атеросклеротичну функцію.
«Знаючи, які гени можна змоделювати за допомогою дієти, люди могли б вибирати для себе найбільш прийнятний тип харчування», - говорить Марія Ізабель Ковас (Maria Isabel Covas), учасник дослідження, розпочатого державним інститутом медицини в Барселоні.