• Increase font size
  • Decrease font size
  • Default font size
Леди > 07/10 > Солодкий захисник серця

Солодкий захисник серця

01.07.2010 19:41 Кулинария

altТемний шоколад здатний знизити ризик серцево-судинних захворювань.

Про це повідомляють вчені з німецького Інституту з дослідження захворювань в Потсдамі.

Тривале дослідження за участю 20000 чоловік у віці від 35 до 65 років показало, що вживання 6 г темного шоколаду на день знижує ризик інфаркту на 27%, а інсульту - на 48%