


З'їдаючи порцію водяного кресу кожен день, можна запобігти розвитку раку грудей, стверджує нове дослідження, проведене ученими з Університету Саутгемптона. Виявляється, ця рослина призводить до особливих змін в клітинах крові, що дозволяє блокувати розвиток пухлини.
Перешкоджає ураження кліток хімічна сполука, що дає крес салату гоструватий присмак, - фенетіл ізотіоціанат. До речі, раніше проведені дослідження вже довели ефективність даного з'єднання відносно зниження ризику розвитку раку у курців. Його зручність полягає в тому, що фенетіл ізотіоціанат залишається в організмі протягом багатьох днів після прийому в їжу крес салату.
Ефективність крес салату довели експерименти, проведені на 12 жінках, які вчені здійснили після лабораторної перевірки методу терапії на ракових клітинах. Жінок просили з'їсти по 80 грам крес-салату. За їхнім станом здоров'я вчені стежили протягом двох років.
| Другое | |