


Чотири чашки кави на день можуть допомогти більш ніж удвічі скоротити ризик подагри у жінок, стверджують вчені. Дослідники з Бостонського Університету і Гарвардської медичної школи протягом 26 років аналізували майже 90 тисяч медичних сестер у США, спостерігаючи за їх здоров'ям і звичками харчування.
Вони виявили: медсестри, які випивали по чотири чашки кави або більше в день, на 57% рідше страждали нападами подагри, ніж інші. Від двох до чотирьох чашок напою допомагали знизити шанси подагри приблизно на 22%, а одна чашка - тільки на 3%.
Всього за час дослідження подагра розвинулася майже в 900 медсестер. При цьому ті, що споживали більше кави опинилися в групі найменшого ризику. Дослідники не знають, чому кава надає настільки позитивний ефект, але одна теорія говорить, що це може бути пов'язано із зниженням в крові рівня інсуліну.
| Другое | |