• Increase font size
  • Decrease font size
  • Default font size
Леди > 09/10 > Багато батьків привчають малюка до солодкого з пелюшок, показало дослідження

Багато батьків привчають малюка до солодкого з пелюшок, показало дослідження

15.09.2010 12:55 Здоров'я

altВиявляється, діти, які настільки люблять солодке, звикають до нього не з першим шматочком іменинного пирога. Дослідники з Університету Фліндерз в Австралії вивчили дані близько 600 австралійок.

Вони показали, що кожна з чотирьох матерів вводила в раціон дитини фруктовий сік і печиво до того моменту, коли дитині було пів року. А деякі давали цукор вже в місячному віці.

Традиційно лікарі рекомендують у перші шість місяців життя годувати дитину лише грудним молоком або молочною сумішшю. Діти, які починають раніше, ніж слід, істи тверду їжу, найчастіше привикають до жирної їжі з великим вмістом цукру і солі ще до свого першого Дня народження.

Раніше проведені дослідження вже доводили, що харчові звички формуються дуже рано. Це питання дуже важливе, адже гладкі дорослі виростають із товстих дітей.

Сруб бани из бревна - посмотрите на цены srub-b.ru
Другое



 

Боли суставов

Календарь зачатия и беременности онлайн.

medclub.ru