


Помірне вживання алкоголю може захистити від розвитку хвороби Альцгеймера, згідно з дослідженням іспанських учених. Найбільшу користь від вживання алкоголю отримують жінки, які не курять, говорять дослідники з Університету Валенсії.
"Результати нашого дослідження свідчать про наявність захисного ефекту від вживання алкоголю, головним чином у людей, які не курять", - говорить керівник дослідження Ана М. Гарсія (Ana M. Garcia).
Дослідники з'ясували, що куріння ніяким чином не впливає на ризик розвитку хвороби Альцгеймера, а помірне вживання алкоголю знижує цей ризик.
Развлекательный сайт о модной жизни. Контактная информация.
lavsonia.ru