


Американські вчені з'ясували, що любителі солодких газованих напоїв ризикують стати жертвами інсульту, повідомляє Mignews.
Дослідження, проведене співробітниками Університету штату Луїзіана, показало, що вживання двох і менш порцій солодкої газованої води в день зменшує кров'яний тиск.
Доведено також, що солодка газована вода провокує рак підшлункової залози. Зокрема, ті, хто випивають дві і більше банок солодких прохолодних напоїв на тиждень (в середньому по п'ять банок за 7 днів) страждають на онкозахворювання на 87% частіше. Вчені пояснюють це так: в солодких газованих напоях міститься дуже багато цукру, через що в підшлунковій залозі збільшується вироблення інсуліну. Це і провокує рак. Крім того, любителі газованих напоїв зазвичай харчуються гірше інших, і це теж може погано впливати на підшлункову залозу.
Компании строительного рынка. Статьи, документы, адреса организаций.
a-clim.ru