



Експерти з Гарвардського університету виявили, що рафінований рис впливає на весь організм. Більш того, він може стати причиною небезпечної хвороби.
Учені провели дослідження, в ході якого проаналізували раціон 200 тисяч чоловік. Фахівці з'ясували, що любителі білого рису (ті, хто вживає більше 5 порцій продукту на тиждень), на 17% більше піддаються виникненню діабету 2-го типу. Якщо замінити білий рис коричневим, ризик знижується до 11%.
Вчені радять споживачам замінювати рафіновані продукти на необроблені. Так можна на третину понизити небезпеку хвороби.