


Чай і кава знижують ризик серцевих захворювань на 45% і 20% відповідно.
Британські вчені з'ясували, що для здоров'я серця необхідно регулярно вживати чай і каву. Ризик цих напоїв в більш ранніх дослідженнях був сильно перебільшений.
Виявляється, чай і кава здатні суттєво знизити небезпеку розвитку серцево-судинних захворювань. Так, у любителів випити 3-6 чашок чаю на день ризик зменшується на 45% у порівнянні з тими, хто не п'є чай взагалі або дозволяє собі одну чашку в день. Що стосується кавоманів, то 2-4 чашки щодня скорочують загрозу захворювань серця на 20%.
За словами вчених, захисний ефект забезпечується завдяки антиоксидантам, що містяться в каві і чаї.
Спонсор Как быстро побывать на Кубе? Без многочасового перелета и с экономией денег. Выход один - посетить Клуб Куба в Перми.