


Вживання кави може знизити вірогідність появи хвороби Паркінсона. Так вважають вчені з Університету Порто (Португалія).
Проаналізувавши результати 26 досліджень, вони виявили стійкий зв'язок між кавою і хворобою Паркінсона. Зокрема, з'ясувалося, що напій знижує ризик виникнення недуги на чверть. Втім, коли дослідники розглянули дані, що стосуються тільки жінок, виявилося, що кава тут не настільки ефективна: всього мінус 14%.
Крім того, виявлено прямий зв'язок між кількістю споживаної кави і рівнем захисного ефекту: на чверть менше за інших ризикують стати жертвами недуги лише ті, хто випиває щодня по дві-три чашки напою.
В одній тільки Великобританії від хвороби Паркінсона страждають більше 120 тисяч чоловік. В даний час засобів лікування цієї нейродегенеративної недуги не існує. Більш того, учені до цих пір не можуть розібратися в причинах її появи.
ivi.ru
Доска объявлений. Цены на строительство.
moya-dacha.ru
Просмотр скриншотов. Возможность скачать программы.
video-converter.hamstersoft.com