


З'ясувалося, що молочні жири можуть надавати оздоровлюючий вплив на роботу організму людини. Шведські вчені розповіли, кому обов'язково потрібно включити в свій раціон харчування молочні продути підвищеної жирності.
Фахівці з Упсальського університету провели дослідження за участі 1000 добровольців. Половина з них мала захворювання серця, інші були повністю здоровими.
Було проаналізовано рівень біомаркерів молочного жиру, концентрація яких свідчить про кількість вжитого в їжу молочного жиру.
Виявилося, що чим вище рівень біомаркерів, тим менший ризик розвитку хвороб серця та інфаркту міокарда. Особливо це помітно серед жінок. Так, вживання жирних молочних продуктів допомагає на 26% знизити вірогідність розвитку хвороб серцево-судинної системи у жінок і на 9% - у чоловіків.
Сервер бесплатных объявлений. Пополняемая база квартир.
ndv.ru