• Increase font size
  • Decrease font size
  • Default font size
Леди > 06/10 > Кава дійсно викликає звикання

Кава дійсно викликає звикання

09.06.2010 16:20 Здоров'я

altНове дослідження показало, що стимулюючі ефекти кофеїну можуть виявитися цілковитою ілюзією. Досліди були проведені на 379 чоловіках. Вони утримувалися від звичних доз кофеїну на протязі16 годин, перш ніж їм дали каву або плацебо перед перевіркою рівня зосередженості.

Дослідження, видане в журналі Нейрофармакологія, повідомляє про те, що у людей розвивається звикання до кофеїну. Любителі кави дійсно можуть відчувати приплив енергії після чашки напою, але це пов'язано з усуненням утомливих симптомів відміни кофеїну. Тому вчені вважають, що кава не має ніяких переваг, а тільки підвищує тиск у людей, і робить їх дратівливими.

Таким чином, ранкова чашка кави лише повертає організм в звичайний стан.

Половина учасників дослідження не споживала каву, а інша половина - пила її помірно. Їх попросили оцінити рівень занепокоєння, настороженості і головного болю перед прийомом кофеїну або плацебо. Потім вони виконали ряд комп'ютерних завдань, які перевіряють пам'ять, увагу і зосередженість.

Виявилося, що любителі кави відзначили погану концентрацію уваги, появу головного болю при прийомі плацебо. Однак, їх рівень зосередженості був не вищий, ніж у людей, які не п'ють каву і прийняли плацебо. Таким чином, кофеїн тільки допомагає  любителям кави повернутися до їх нормального стану.

Автори дослідження визначили, що люди, схильні до тривожності, споживали трохи більше кави в порівнянні з іншими.