


Любительки молока займаються в тренажерному залі більш ефективно, вважають вчені з Університету МакМастер в США. Вони з'ясували, що жінки, які випивають дві великі склянки молока в день, після тренування на тренажерах втрачають більше жиру і краще підтягують м'язи, ніж ті, хто п'є енергетичні напої.
Користь від силових тренувань для жінок величезна, вважає автор дослідження професор Стью Філліпс. Вони підвищують міцність кісток і покращують метаболізм м'язів.
У минулому дослідженні Філліпс з'ясував, що молоко дозволяє збільшити м'язову масу у чоловіків.
Але з жінками, на думку вчених, все набагато складніше: вони намагаються триматися подалі як від «чоловічих» силових тренувань, так і від молочних продуктів, боячись поповніти.
У тримісячному дослідженні взяли участь молоді жінки, які раніше на силових тренажерах не займалися. За дві години до занять жінки нічого не їли, а пили тільки чисту воду. Відразу після тренування одній групі пропонували півлітра молока звичайної жирності, а другий - енергетичний напій, що містить цукор. Ті ж напої учасниці експерименту пили ще й через годину після тренування.
З'ясувалося, що жінки, які пили молоко, схудли або не змінили вагу: жир замінився на м'язи. «Ми чекали, що у наших добровольців збільшиться м'язова маса - розповідає Філіппс в журналі Medicine and Science in Sport and Exercise, - але кількість втраченого жиру нас здивувало. Ключовим моментом може бути комбінація кальцію, високоякісного білка і вітаміну D. Зручно, що всі ці поживні речовини є в молоці ».
І хоча дослідники ще не можуть точно сказати, як саме досягається" жирозгораючий" ефект молока, жінкам можна порекомендувати звернути увагу на молочні продукти зниженої жирності. Вони явно корисніші, ніж цукровмісні напої, і теж дуже смачні.
| Другое | |
Медиа-проект для родителей. Рейтинг ресурсов по посещаемости.
servis-tuning.ru
Мебель по индивидуальным проектам
Группа мебельных компаний. Описания, цены, контакты.
amodo.ru