• Increase font size
  • Decrease font size
  • Default font size
Леди > 07/10 > Оливкова олія атакує ракові клітини

Оливкова олія атакує ракові клітини

05.07.2010 10:02 Здоров'я

altЩоденне вживання оливкової олії може врятувати від розвитку раку грудей, вважають вчені. Дослідження, проведені іспанськими вченими з Університету Барселони, показали, що цей продукт буквально атакує ракову пухлину, стримуючи зростання ракових клітин і захищаючи ДНК від пошкоджень.

Експерименти проводилися на пацюках. Вони виявили, що оливкова олія негативно впливає на ген, який управляє зростанням пухлин молочної залози, а також "вимикає" необхідні для життя ракових клітин білки.

Дослідники рекомендують вживати по 50 мілілітрів або 10 чайних ложок оливкової олії щодня. При цьому вони відзначають, що лише тривалі зусилля дадуть результати.

Рак молочної залози найбільш поширений у Великобританії. У рік тут діагностується понад 45 тисяч випадків, близько 1000 пацієнток гинуть щомісяця. А ось найбільшими споживачами оливкової олії у світі є жителі Греції. Вони вживають у 20 разів більше оливкової олії, ніж англійці, і в 10 разів більше, ніж італійці.

Многие люди, особенно женщины, очень часто ищут пути как похудеть. Конечно же, хочется похудеть без того, чтобы изменять свой привычный ритм и образ жизни. Действительно, если заменить в своем рационе животные жиры на оливковые - набирать вес вы будете меньше. Но для тех, кто действительно хочет выглядеть превосходно, нужно менять не только своё рацион, но и мышление.