


Нове дослідження показало: вино включає в себе інгредієнт, який допомагає впоратися з деякими хворобами, що призводять до втрати зору. Дослідники з Медичної школи Університету Вашингтона виявили, що ресвератрол, що міститься в червоному вині, винограді, чорниці, арахісі, здатний запобігати і контролювати процес формування ушкоджень кровоносних судин в сітківці у мишей.
Раніше було виявлено, що ресвератрол являється з'єднанням, що протистоїть процесу старіння. Учені вирішили перевірити його вплив на вікові захворювання очей. Дослідження на гризунах продемонстрували його ефективність і легку абсорбність в організмі. Таким чином був знайдений новий шлях можливої терапії.
Також безсумнівний плюс - пацієнти можуть приймати ресвератрол орально і не вдаватися до ін'єкцій в око. Однак людина потребує більшої концентрації речовини порівнянно з мишами, тому таблетки зі з'єднанням, можливо, приймати доведеться жменями.
Контакты дистрибьюторов. Каталог с описаниями.
eurozvuk.ru
Юридические услуги. Результаты исследований.
chudogubka.com