


Учені з Бостонського Університету з'ясували: ті молоді італійці, чиї батьки допускають помірне вживання алкоголю під час їжі, в майбутньому не зловживають алкоголем.
Отже, дослідники вивчили частоту споживання алкоголю серед 160 італійських підлітків і молодих людей. Виявилося, молоді люди, які випивали з батьками за столом, ніколи не випивали більше п'яти алкогольних напоїв за раз і не напивалися. Якщо вживання алкоголю в підвищених дозах і знаходить місце в їхньому житті, то це відбувається значно пізніше.
А ось у випадку з молоддю, в чиїх сім'ях алкоголь знаходиться під тотальною забороною, ситуація строго протилежна. У подібних родинах спиртне є забороненим плодом, тому підлітки прагнуть долучитися до нього не вдома.
Автори дослідження підкреслюють: в дослідженні аналізувався конкретно вплив споживання вина, яке є частиною повсякденної трапези, а не розпивання спиртних напоїв під час перегляду телевізора або будь-якого іншого заняття. Отримані результати, на їхню думку, допоможуть у справі профілактики алкоголізму та розвитку шкідливих поведінкових звичок серед молоді.
Каталог товаров. Фототехника, цифровая техника, фотопленка и др.
digimarket.ru
Киевский портал недвижимости. Информация о дополнительных услугах.
prestigehall.com.ua