• Increase font size
  • Decrease font size
  • Default font size
Леди > 08/10 > Вино може подвоїти ризик розвитку раку грудей

Вино може подвоїти ризик розвитку раку грудей

30.08.2010 14:26 Здоров'я

altЩоденне вживання навіть склянки вина може подвоїти шанси розвитку раку молочних залоз, показали останні дослідження. Навіть ті жінки, які випивають лише половину рекомендованої безпечної норми, мають значно більшу ймовірність розвитку раку, ніж ті, хто не п'є взагалі.

Видання наводить дані дослідників з Центру по вивченню раку в Сіетлі. Учені проаналізували дані майже 90000 жінок і виявили: ті, хто випивав 7 або більше одиниць алкоголю в тиждень, у 1,82 рази частіше були схильні до розвитку раку. Найбільш схильні до ризику жінки у віці від 45 до 55 років.

Офіційно вважається, що жінки повинні пити не більше 14 одиниць на тиждень. Невеликий келих вина (125 мл) містить близько однієї одиниці алкоголю. На думку вчених, алкоголь піднімає рівень гормону естрогену, який минуле дослідження вже пов'язували з підвищенням ризику розвитку раку.

Тим часом, алкоголь не підвищує ризик розвитку раку протоки молочної залози, довели дослідження. Цей вид пухлини зустрічається набагато частіше, ніж вогнищевий рак, складаючи близько 70% всіх випадків раку молочної залози (вогнищевий складає лише 10-15%).