


Раціон, багатий зеленими овочами, може знизити ризик розвитку діабету 2 типу, стверджують британські дослідники з Університету Лестера. Вони проаналізували дані шести досліджень 220000 дорослих людей і їхнього раціону. Особливо вчених цікавило вживання овочів і фруктів. Виявилося, тільки шпинат і капуста відігравали значну позитивну роль.
Півтори порції в день (106 грамів) зменшували ризик діабету 2 типу на 14%. Для надійності вчені радять споживати до п'яти порцій на день. Крім шпинату й капусти, до списку корисних овочів увійшла капуста брокколі та цвітна капуста. Дослідники поки не знають, у чому причина настільки позитивного ефекту зелених листових овочів, можливо, вся справа в антиоксидантах типу вітаміну С і великої концентрації магнію.
Найближчим часом група вчених планує провести серію експериментів, щоб з'ясувати вплив зелених овочів на людях, які початково мають підвищений ризик розвитку діабету. У їх дієту дослідники збираються додати овочі, а по закінченні якогось часу проаналізувати стан. Можливо, захворювання, що здавалося невідворотним, відступить.
Сеть мебельных салонов. Информация о скидках.
mebelvd.ru
Фото готовых изделий. Производство столярных изделий.
woodwindows.ru