• Increase font size
  • Decrease font size
  • Default font size
Леди > 08/10 > Регулярне вживання пива збільшує ризик розвитку псоріазу у жінок

Регулярне вживання пива збільшує ризик розвитку псоріазу у жінок

20.08.2010 13:03 Здоров'я

altЖінки, які регулярно п'ють пиво, мають більше шансів заробити псоріаз, впевнені експерти. Так, п'ять кухлів пива на тиждень збільшують цей ризик у два рази.

Бостонське дослідження, проведене в архівах дерматології, включало більше 82000 медсестер у віці 27-44 років. Також були дані про їхні звички щодо вживання алкоголю з 1991 року по 2005.

Аналіз показав, що безалкогольне пиво, вино та інші алкогольні напої не збільшували ризик розвитку псоріазу, на відміну від пива. У жінок, що випивали більше 2,3 алкогольних напоїв за тиждень, збільшення ризику зазначалося на 72% у порівнянні з непитущими жінками. Дами, які випивали по 5 кухлів пива на тиждень, мали в 1,8 рази ще більший ризик.

Автор дослідження доктор Абрар Куереші з Гарвардської медичної школи заявляє: ймовірно, збільшення ризику викликане вмістом рослинного білка в ячмені, що використовується для ферментації пива. Раніше проведені дослідження доводили, що раціон, який не включає рослинний білок, допомагає страждаючим псоріазом, тому що вони чутливі до даного білку.

Другое