• Increase font size
  • Decrease font size
  • Default font size
Леди > 08/10 > Молоко, збагачене вітаміном D, запобігає рак

Молоко, збагачене вітаміном D, запобігає рак

19.08.2010 11:07 Здоров'я

altДослідники стверджують, що додавання вітаміну D в продукти харчування здатне запобігати раку простати так само успішно, як деякі ліки. Тим часом, відомо: низький рівень вітаміну D пов'язаний з підвищеним ризиком розвитку раку, хвороб серця і діабету.

Вітамін D є життєво важливим для засвоювання кальцію і здоров'я кісток. Однак для його формування необхідне сонячне світло, якого в достатній мірі часто вистачає далеко не всім. Так, в Англії від нестачі "сонячного вітаміну" страждає половина населення, в Шотландії - дві третини.

Молоко є одним з потенційних "транспортних засобів", які можуть бути використані для доставки вітаміну D в організм. Першою країною, що додала вітамін D в молочні постачання, стала Фінляндія в 2003 році. Подібна вітамінізація також вибірково здійснюється в Канаді, Ізраїлі та Йорданії.

Дослідження, проведене у Фінляндії в 2006 році, показало, що вживання збагаченого вітаміном D молока підвищило його вміст в організмі піддослідних більш ніж на 50%. У Великобританії протягом багатьох років узаконено використання вітамінних добавок у маргарині.

Вчені рекомендують вживати 10 мікрограм вітаміну D щоденно особам старше 65 років, а також вагітним і жінкам, що годують. Одночасно з цим відзначається, що великі дози вітаміну здатні послабити кістки, але порція до 25 мікрограм на день нешкідлива.

Это интересно
Еще очень легко переедается, посещая заведения. Например рестораны Киева, где от еды, приготовленной лучшими шеф-поварами Украины, невозможно оторваться. Будьте осторожны.