


У журналі British Journal of Psychiatry з'явилися результати дослідження, що зв'язує часте вживання дітьми насолод зі схильністю до злочинів у старшому віці. У дослідженні взяли участь 17000 людей 1970 року народження. На сьогоднішній день 35 з них засуджені за тяжкі злочини. 69% засуджених повідомили, що щодня в дитинстві їли насолоди, у той час як у групі без судимостей щодня їли насолоди тільки 42%. Учені вважають, що винуватий не сам цукор, а звичка батьків давати дитині насолоди у відповідь на всі його вимоги, не привчаючи його до відмов.
| Другое | |