


Нещодавнє відкриття норвезьких вчених показало, що між помірним вживання вина і розумовими функціями людини є прямий зв'язок.
У 7-річному дослідженні взяло участь 5000 чоловік. Як виявилося, жінки, які випивають близько 2 келихів доброго вина на тиждень, показали найкращі результати під час відповідей на питання тесту.
Учені сумніваються, чи справді вживання вина позитивно впливає на розумові функції людини, чи просто люди з високим інтелектом і соціальним статусом дотримуються саме такої моделі вживання вина.
| Другое | |
Справочник стран. Сведения о компании, схема проезда.
panaceamed.com