


Нове дослідження Техаського Університету попереджає любителів смаженого м'яса з хрусткою скоринкою, що вони піддають себе ризику захворіти на рак.
Дослідження показало, що ризик розвитку злоякісних пухлин у людей, які часто вживають смажене м'ясо, в 2 рази вищий, ніж у тих, хто готує м'ясо іншими способами або зовсім обходиться без нього.
Це пояснюється тим, що при дії високих температур у м'ясі утворюються гетероциклічні аміни, що провокують розвиток пухлин внутрішніх органів.
| Другое | |