


Вегетаріанське меню вважається особливо корисним для здоров'я, так як рослини містять багато речовин, що захищають наш організм.
Проте американські учені знайшли тут підступ. Вони вважають, що вживання рослинної їжі, а точніше поліфенолів, що містяться в ній , веде до зниження засвоєння організмом заліза.
Вчені з університету Пенсільванії в лабораторних умовах довели, що поліфеноли приклеюються до молекул заліза, що робить неможливим проникнення останніх через слизову кишечника, а значить і даремність для організму. При дослідах вчені використовували екстракт з виноградних кісточок і зеленого чаю - відомі ліферанти поліфенолів.
Керівник дослідження Okhee Han стверджує, що незбалансована дієта, яка складається виключно їх рослинної їжі, може призвести до нестачі заліза, і радить людям, хто зберігає вегетаріанську дієту, відмовитися від харчових добавок, що містять екстракти винограду і зеленого чаю.
| Другое | |
Консалтинговый центр. Справочно-информационный центр.
charlotte.ru