


Дворічне дослідження, проведене в Temple University's Center for Obesity Research and Education (США), показало, що для зниження ваги і рівня холестерину в крові хороші як низьковуглеводні, так і низькожирові дієти.
Однак для профілактики захворювань серцево-судинної системи ефективніші низьковуглеводні дієти, так як дефіцит жирів ускладнює роботу серця і судин.
Вчені попереджають, що безвуглеводні і безжирові дієти, тобто, з повною відмовою від цих елементів живлення принесуть організму лише шкоду.
Официальный дилер Peugeot. Продажа автозапчастей.
lion-auto.com
О товароведении. Программы для энергетики.
teploregion.com