


Голландські вчені прийшли до висновку, що вживання їжі, багатої вітаміном Е, здатне запобігти розвитку слабоумства й хвороби Альцгеймера.
До такого висновку вчені прийшли після 10-ти річного дослідження, в якому взяли участь 5400 чоловік у віці від 55 років. Ці люди проходили регулярні медичні обстеження і детально розповідали про своє меню.
За 10 років серед випробуваних було виявлено 465 випадків хвороби Альцгеймера, серед яких 365 випадків слабоумства.
Таким чином, вчені підрахували, що прийом з їжею приблизно 18,5 мг / день вітаміну Е дозволяє знизити ризик виникнення цих хвороб на 24%. Інші антиоксиданти такі, як вітамін С, бета-каротин і флавоноїди, ймовірно, не впливають на розвиток цих захворювань.
Вітамін Е міститься в рослинних оліях, горіхах та продуктах із цільного зерна. Учені не заперечують необхідність подальших досліджень для підтвердження результатів.
| Другое | |